Originalita zvoleného topu či tričká Vám vykúzli veľa zaujímavých kombinácií s ostatnými kúskami Vášho šatníka. Zaujímavé akčné výpredaje aj originálne novinky.
Oranžová
Máte vybrané produkty v
oranžovej farbe, prípadne produkty, kde prevažujú odtiene oranžovej farby. Zahŕňame sem aj produkty v koralových, lososových, ryšavých, tekvicových, mandarinkových a telových odtieňoch. Oranžová farba vynikne v kombinácii s bielou alebo čiernou farbou. Oranžová je farba, ktorá môže byť pútavá aj jemná, a preto je obľúbenou voľbou pre módu. Či už chcete svojmu outfitu dodať šmrnc alebo jednoducho chcete nájsť oblečenie vo svojom obľúbenom odtieni, oranžová má veľa možností, z ktorých si môžete vybrať. Pre tých, ktorí chcú vyniknúť, zvážte spojenie oranžovej s čiernou alebo bielou pre odvážny vzhľad. Môžete tiež experimentovať s rôznymi odtieňmi oranžovej, od svetlo broskyňovej až po sýtu terakotu. Pokiaľ sa rozhodnete pre tlmenejšiu estetiku, skúste kombinovať oranžovú s tlmenými farbami, ako je šedá alebo tmavo modrá. Či už nakupujete oblečenie, doplnky alebo domáce dekorácie, preferujte oranžové odtiene. Trocha tejto veselej farby zlepší vašu náladu!
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.