sk
Zákaznícka linka: info@glara.sk | +420 732 112 870 (pracovné dni 8-16 h)
Glara » Doprava a platba

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Zásilkovna

  • Cena dopravy cez zásilkovnu je 4€, pri objednávke nad 99 € je doprava cez zásilkovnu zdarma.
  • Tovar je Vám doručený na vybranú pobočku Zásilkovny - už viac ako 350 výdajných miest v SR.
  • Tovar objednaný do 10:00 odosielame v rovnaký deň, pri platbe na dobierku, alebo kartou on-line. Na pobočke Zásilkovny vyzdvihnete spravidla do 2 dní, ale často aj skôr.
  • Po odovzdaní balíčku Zásilkovne obdržíte e-mail s číslom pre sledovanie zásielky on-line.
  • Až bude balíček pripravený na vyzdvihnutie, dostanete SMS správu.
  • Balíček na Vás počká 7 dní, tento termín je možno telefonicky predĺžiť.
  • Zákaznícka linka Zásilkovna: +421 221 201 135 (pondelok - piatok 9:00 - 18:00).

Slovenská pošta

  • Cena dopravy cez Českú poštu je 7 €.
  • Tovar objednaný do 10:00 odosielame v rovnaký deň, pri platbe na dobierku, alebo kartou online. Slovenská pošta spravidla doručuje zásielky do 4 dní, ale často aj skôr.
  • O termíne doručenia budete informovaný SMS správou. 
  • Zákaznická linka Slovenskej pošty: 0850 122 413  (pondelok - piatok 8:00 – 18:00).

 

MOŽNOSTI PLATBY

Bankovní prevod

  • Platbu za tovar zašlite klasickým prevodom z Vášho bankovného účtu na náš bankovný účet.
  • Po odoslaní objednávky sa Vám zobrazí stránka s platobnými údajmi ( čiastka, variabilný symbol a číslo bankovného účtu ) .
  • Informácie k platbe sú Vám zaslané tiež emailom aj s odkazom na vystavenú proforma faktúru.
  • Za platbu bankovným prevodom neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky.
  • Tovar je expedovaný až po pripísaní uhradenej čiastky na náš bakovný účet a môže tak dôjsť k predl'ženiu termínu dodania uvedených pri jednotlivých dopravcov. Do doby uhradenia je tovar rezervovaný pre Vás.
  • Po úhrade objednávky budete informovaný emailom - objednávka začne býť vybavovaná.
  • V prípade, že objednávku neuhradíte, náš systém zasiela po niekol'kých dňoch pripomenutie. Ak nedôjde ani potom k úhrade, je objednávka stornovaná a rezervácia tovaru je zrušená.

Dobierka

  • Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí.
  • Za platbu dobierkou účtujeme poplatok 2 €, ktorý je pripočítaný k cene dopravy.

Platba kartou on-line

  • Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu společnosti GoPay.
  • Platobná brána podporuje 3D secure platby. Ak máte toto zabezpečenie u Vašej banky nastavené, je platbu eště potreba potvrdiť pomocou SMS kódu.
  • Po úspešnom zaplatení ste presmerovaný späť na naše stránky a objednávku začíname vybavovať.
  • V prípade zlyhania platby ste tiež presmerovaný späť na naše stránky, ale s informáciou, že platba neprebehla. Z bezpečnostných dôvodov nie je možné platbu kartou opakovať. Objednávku je možné zaplatiť eště prevodom - nutné kontaktovať naše zákaznické oddelenie. V prípade, že chcete platbu kartou zopakovať, je nutné vystaviť objednávku znova.
  • Najčastějšie dôvody zamietnutia platby: karta nie je povolená pre on-line platby, bol prečerpaný nastavený limit, zle zadaný SMS kód.
  • Zákaznická linka spoločnosti GoPay: +420 840 818 918 (pondelok - piatok 8:00 – 17:00).