Originalita zvoleného topu či tričká Vám vykúzli veľa zaujímavých kombinácií s ostatnými kúskami Vášho šatníka. Zaujímavé akčné výpredaje aj originálne novinky.
Hnedá
Máte vybrané produkty v
hnedej farbe, prípadne produkty, kde prevažujú odtiene hnedej farby. Zahŕňame sem aj produkty v béžových, kapučíno, kávových, koňak, latte, medových, pieskových, čokoládových a prírodných odtieňoch. Hnedá je farba prírody a dobre sa kombinuje so zelenou, modrou i bielou farbou. V kombinácii s hnedou farbou sa odporúčajú výraznejšie a žiarivejšie odtiene aby celkový dojem nebol príliš nevýrazný. Hnedá farba je často spájaná so zemou a prírodou. Je to teplá, prirodzená farba, ktorú je možné v móde použiť rôznymi spôsobmi. Napríklad hnedá môže byť použitá ako akcentná farba, ktorá dodá outfitu hĺbku a bohatosť. Je to tiež skvelá neutrálna farba, ktorú je možné kombinovať s takmer akoukoľvek inou farbou. Ak hľadáte nový spôsob, ako nosiť hnedú, skúste ju spárovať s bielou pre čistý a klasický vzhľad. Môžete tiež skúsiť spárovať s čiernou pre dramatickejší efekt. Alebo, ak chcete niečo trochu iné, skúste spárovať hnedú s iným zemitým odtieňom, ako je zelená alebo modrá. Pokiaľ ide o módu a hnedú farbu, existujú nekonečné možnosti. Takže experimentujte a bavte sa.
Veľkosť M
Máte vybranú
veľkosť M (z anglického Medium, čiže stredná veľkosť). Do tejto skupiny zahŕňame oblečenie od veľkosti 40 do veľkosti 46 a prípadne aj oversized oblečenie vhodné pre postavu veľkosti M. Jedná sa iba o približné zaradení pre ľahšie filtráciu tovaru. Pre presné rozmery vždy skontrolujte tabuľku veľkostí uvedenú u každého produktu. Máte potom omnoho väčšiu istotu, že Vám bude vybraná veľkosť vyhovovať. Dámske oblečenie veľkosti M je skvelým variantom pre tých, ktorí sa chcú pochváliť svojimi krivkami. Na trhu je k dispozícii široká škála dámskeho oblečenia veľkosti M, čo znamená, že si vyberie každý. Móda ušla v posledných rokoch dlhú cestu a teraz existujú štýlovejšie a lichotivejšie možnosti ako kedykoľvek predtým. Či už hľadáte niečo neformálne alebo formálne, určite nájdete dámsky odev veľkosti M, ktorý bude vyhovovať vašim potrebám. Existuje aj veľa možností, pokiaľ ide o aktívne oblečenie. Bez ohľadu na to, aký je váš osobný štýl, nie je dôvod, prečo nemôžete nájsť módne oblečenie veľkosti M, ktoré by ste mohli pridať do svojho šatníka. S toľkými skvelými možnosťami, ktoré sú k dispozícii, je ľahké zostaviť všestrannú kolekciu kúskov, ktoré vám umožnia vyjadriť sa, ako uznáte za vhodné.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.