Originalita zvoleného topu či tričká Vám vykúzli veľa zaujímavých kombinácií s ostatnými kúskami Vášho šatníka. Zaujímavé akčné výpredaje aj originálne novinky.
Čierna
Zvolili ste kategóriu výrobkov v
čiernej farbe , prípadne produktov, kde čierna farba prevažuje. Čierna je neutrálny odtieň a možno ju vhodne kombinovať so všetkými ostatnými farbami. Čierne oblečenie dokáže opticky skryť i mnoho nedokonalostí a vhodne zvolený strih zoštíhli Vašu postavu. Chcete rozžiariť Váš outfit? Kombinujte čiernu s výraznejšími pastelovými farbami. Či už sa snažíte o módny výraz alebo jednoducho chcete vyzerať dobre na večer v meste, čierna je vždy víťaznou farbou oblečenia. Tu je len niekoľko dôvodov, prečo. Čierna zoštíhľuje. Bez ohľadu na typ vašej postavy vám čierna môže pomôcť vyzerať štíhlejšie a tónovanejšie. Je to preto, že vytvára ilúziu kontinuity bez toho, aby narušil váš obrys, ako to môžu svetlejšie farby. Čierna pristane všetkým. Či už máte svetlú alebo tmavú pleť, čierna farba vynikne zo všetkých odtieňov pleti. Je to tiež jedna z najuniverzálnejších farieb, pokiaľ ide o farbu vlasov – či už ste blondínka, ryšavka alebo bruneta, čierna dokonale doplní vaše kadere. Čierna sa hodí ku všetkému. Musíme povedať viac? Či už ju kombinujete s inými neutrálnymi farbami, ako je šedá alebo biela, alebo sa rozhodnete pre výraznejší vzhľad s jasnejšími farbami, čierna bude vždy dobre fungovať ako súčasť vášho outfitu. Čierna nikdy nevyjde z módy. Aj keď trendy prichádzajú a odchádzajú, klasická čierna nikdy nevyjde z módy. To znamená, že môžete investovať do kľúčových kúskov, ktoré vám vydržia mnoho rokov – spomeňte si na malé čierne šaty, nohavice na mieru a elegantné blejzre. Čierna vyjadruje dôveru. Na nosenie čiernej od hlavy až po päty je niečo, čo vyžaruje sebavedomie. Ak potrebujete vzpruhu pred dôležitou schôdzkou alebo veľkým rande, siahnite po čiernej farbe!
Veľkosť S
Máte vybranú
veľkosť S (z anglického Small, čiže malá veľkosť). Do tejto skupiny zahŕňame oblečenie od veľkosti 36 do veľkosti 42 a prípadne aj oversized oblečenie vhodné pre postavu veľkosti S. Jedná sa iba o približné zaradení pre ľahšie filtráciu tovaru. Pre presné rozmery vždy skontrolujte tabuľku veľkostí uvedenú u každého produktu. Máte potom omnoho väčšiu istotu, že Vám bude vybraná veľkosť vyhovovať. Poznáme boj s hľadaním oblečenia, ktoré dobre sedí a dobre vyzerá. Zdá sa, že módny priemysel vychádza v ústrety buď veľmi malým, alebo veľmi veľkým ženám, takže tie z nás uprostred sa cítia vynechané. Ale nezúfajte! Pre dámske oblečenie veľkosti S existuje množstvo štýlových možností. Takže tu to máte – len pár nápadov, ktoré vám pomôžu začať s hľadaním módneho oblečenia veľkosti S. S toľkými skvelými možnosťami, ktoré sú k dispozícii, nie je dôvod uspokojiť sa s niečím menej ako dokonalým!
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.