Naša pestrá ponuka zaiste osvieži Váš šatník a zaujme Vašich partnerov i okolie. Vyznávačky športových aktivít si obľúbili naše legíny, turecké nohavice i tepláky. Jednoduchá filtrácia podľa najlacnejšie ceny či podľa najzaujímavejších zľavových akcií. Do našej kolekcie pravidelne dopĺňame novinky z aktuálnej sezóny.
Zelená
Máte vybrané produkty v
zelenej farbe, prípadne produkty, kde prevažujú odtiene zelenej farby. Zahŕňame sem aj produkty v hráškových, mentolových a khaki odtieňoch. Zelená je farba prírody a dobre sa kombinuje s hnedými či čiernymi odtieňmi. Zelená farba zažíva vo svete módy veľký návrat. Bolo to vidieť na všetkých ranvejach počas New York Fashion Week a je to rozhodne farba, ktorá bude túto sezónu veľmi obľúbená. Existuje toľko rôznych odtieňov zelenej, ktoré možno nosiť, od olivovej po mätovú, a existuje aj mnoho spôsobov, ako ju nosiť. Tu je niekoľko tipov, ako štylizovať zelenú farbu. Škárovanie zelenej s inými zemskými tónmi je vždy dobrý nápad. To vytvára prirodzený a nenútený vzhľad. Skúste kombinovať khaki alebo hnedú s rôznymi odtieňmi zelenej. Zelená vyzerá úžasne s bielou. Táto kombinácia je ideálna na leto. Skúste nosiť biele šaty alebo top s olivovo zelenými šortkami alebo nohavicami. Ak chcete urobiť dobrý dojem, skúste spárovať zelenú s čiernou alebo tmavo modrú. Tento kontrast farbu naozaj rozžiari a dodá vám elegantný vzhľad, ktorý je možné obliecť navrch alebo naspodok v závislosti od príležitosti.
Fair trade
Fairtrade je certifikácia tovaru, ktorý spĺňa určité sociálne, ekonomické a ekologické štandardy. Zmyslom tejto certifikácie je poskytnúť pestovateľom, zamestnancom a remeselníkom možnosť uživiť sa vlastnou prácou za dôstojných podmienok. Pestovatelia a zamestnanci dostávajú v rámci systému Fairtrade za svoje produkty výkupnú cenu, ktorá zodpovedá nákladom na pestovanie alebo výrobu a zároveň umožňuje dôstojné živobytie. Fairtrade znamená spravodlivejšie obchodné podmienky, dodržiavanie ľudských a pracovných práv a šetrnosť k životnému prostrediu. Ako sa globálna ekonomika stále viac integruje, otázka medzinárodného obchodu sa dostáva do popredia záujmu mnohých spotrebiteľov a organizácií. S väčším pochopením prepojenosti ekonomík a komunít po celom svete rastie záujem o zabezpečenie spravodlivého obchodu. Tu prichádza na rad fair trade. Fair trade je prístup k podnikaniu a obchodu, ktorý stavia ľudí a planétu pred zisk. Usiluje sa o vytvorenie spravodlivejších obchodných vzťahov medzi výrobcami v rozvojových krajinách a podnikmi a spotrebiteľmi v rozvinutých krajinách. Jeho cieľom je posilniť postavenie znevýhodnených výrobcov, zlepšiť sociálne a environmentálne podmienky v ich komunitách a prispieť k udržateľnému rozvoju. Hnutie spravodlivého obchodu začalo v 40. rokoch 20. storočia iniciatívami zameranými na pracovné práva. V reakcii na zlé pracovné podmienky, ktorým čelia poľnohospodárski robotníci v Latinskej Amerike, začali európske mimovládne organizácie kampaň za zmenu. Tieto rané snahy viedli k založeniu Fairtrade International (predtým známe ako FLO), ktorá stanovuje štandardy pre produkty fair trade predávané dnes.